måndag 7 september 2009

Min braiga dag.

Denna dag har väla varit bra, tyck jag.
Först var det sovmorgon till tio i tolv så jag sov till tio för att hinna med elva bussen. Det var så skönt att äntligen få sova! (har inte sovit så bra dom senaste nätterna...)
Sedan så gick jag och mamma stigen i skogen till bussen. Haha, nu låter det som att jag bor mitt ute i skogen, men aa, det gör jag ju också, haha, nejdå inte riktigt.. Men det går en stig till en annan väg som det går stadsbussar på. :P
På skolan var det först matte test/prov grejs. Jag fick ett fel.
Sedan så var det datakunskap och sist administration. Fast vi körde klassråd över hela den timmen.. :)
Efter det åkte jag bussen hem och sedan så vart det träning. Det gick bra.
När träningen var slut så blev det spotan åka till OK-plan för att se 93 mot 94.
Matchen slutade 2-2. Fast 93:orna var en mindre på plan hela tiden.

Nu är jag jätte trött och ska gå och sova. :)
Jag tror även att jag håller på att bli förkyld.... inte bra!

God natt alla läsare.

just det.
jag efterlyser tomma, små burkar, typ storlek tacoburkar...

Någon som har?

Inga kommentarer: