måndag 21 september 2009

Monday

Just nu känns det som att mina hälar håller på att dö.
Skavsåren jag fick igår på matchen gillade inte att jag tränade fotboll idag.
Jag tänker inte berätta hur dom ser ut nu, om ni fattar...
Iallafall så hade vi håltimme idag efter matten, men vår snälle lärare flyttade fram administrationen så att vi fick sluta tidigare. Skönt.

Är det bara jag som tycker att det helt plötsligt har blivit kallare ute? Skönt! säger jag. Jag är lite trött på värmen och vill ha snö!:D Men först höst, som nu.
När jag och Anny satt på matten och kollade matte schemat så slog tanken mig att det är ca 3 månader kvar till jul. Alltså, inte så jätte långt, för jag vet att det kommer att gå fort.

Ja just, jag har märkt att jag är ganska pank efter att jag har betalat mina skulder, men nu är jag skuldfri och pank. Dessutom har jag varit och kollat på en bärbardator som jag bara vill ha. men först så måste här sparas pengar. Men ifall det är någon som vill skänka en typ 6000:- så skulle det inte tackas nej till! ;D Haha!

Imorgon har jag tre timmars hål mitt på dagen och en lektion i slutet. Jippie! :/ hmm..

Nej nu har jag inget mer onödigt att skriva, jo, kolla in min enkät här till höger!

hejs!

.

Inga kommentarer: