torsdag 23 juli 2009

torsdag torsdag!

I dag är en torsdag. (tänk vad veckorna går snabbt!)
Och på denna torsdag så ska jag.. hmm.
Det som är planerat är att det blir övningskörning, handla och äta tacos.
Låter bra för mig. För det är en reeegnig dag. Igen.
Jag kommer nog snart att dränkas.
Hörde även att det kommer åska och sånt.

Aja, nu ska jag gå och slänga ut min osynliga katt så slipper jag bada han..
Hmm?

Hare bra hejdå! :D

Snart börjar skolan. Det vill jag INTE.

föresten, ni kan väl börja kommentera? Är det för mycket begärt?
Ni behöver inte skriva namn om ni inte vill ;)
HAHA
Inge kul när ingen kommenterar! (: IKLÖAOAHJHNAJJF

2 kommentarer:

Anonym sa...

förlåt för avsaknaden av kommentarer från min sida, ska försöka bättra mig ^^

Rivka sa...

Är det en katt av samma sort som Majkens kanin (som fortfarande sitter i bilen, du borde ta hand om den!)?