torsdag 23 juli 2009

Torsdag torsdag tordag

Överkörningen gick bra! :)
Bästa gången hittills.
Så den som kommenterade den gången då jag hade krockat behöver inte oroa sig så jätte mycket.. Men lite kanske ;)
Sedan så blire inte tacos. Utan nyfångad lax med potatissallad. I like! :D
Tacosen blir imorgon ;)
Imorgon är det laxfestivalen. Fast jag äter lax idag :)
Det blir nog ganska roligt. Fast Agnes kommer. Jag jublar inte. Men det kanske andra gör..
Aja, iallafall så får man förhoppningsvis träffa trevligt folk! :D

Puss puss / JOSSE!


Och jag har fått en kommentar sen imorse! HURRA!:D Det tackar jag för! :)

2 kommentarer:

Rivka sa...

Då ska jag ge dig något att jubla över, Agnes är sjuk och kommer INTE! Kanske blir kul ändå?

Anonym sa...

och du fick träffa dina snygga scoutvänner igårkväll också :o