fredag 31 juli 2009

:)

Tjatja!
Nu täntke jag passa på att skriva några rader om vad som har hänt på dom här dagarna då jag ahr varit borta.
Egentligen så skulle jag ha jobbat nu, M-E-N när jag åkte till jobbet klockan sju så var ingen där och allt var låst.. Så jag satt och vänta till strax efter halv åtta, ingen kom, så jag åkte hem.. Kommer nog inte att somna ifall jag lägger mig så jag passade på att sy klart fothandduken till mormor. Mormor fyller år i morgon så jag har gjort en handduk med två fötter på också har jag köpt fotsalva till. ;D

Iallafall så har jag varit i stugan nu sedan i måndags. Då Isabella följde med. Vi hade det kul :) Tojje och Rigmor kom också.
På tisdagen åkte hon hem. Även dom andra gästerna.
På kvällen cyklade vi till Norrfjärden för att fika på Café Skäret. Men det blev inte de, för strax innan blev vi inbjudna på fika hos några släkt med släkten. Super gott! :D
På onsdagen fick vi besök av Tony och Karin.
Och på torsdagen åkte vi hem. Det har varit fint väder och vi dom nya grannarna har flyttat in! ;O
Han heter Linus och verkade väldigt trevlig. Haha!

Idag blir det Urkult för att träffa lite folk. :) (Y)
Och imorgon blire firning av mormor. GRATTIS! :' D

HEJDÅ HEJDÅ PUSS HEJDÅ

Inga kommentarer: