måndag 20 juli 2009

Hemma

Hej hej hallå!
Är hemma nu. Det har varit roligt.
Kom hem vid elva i lördags kväll. Gick in bytte om och iväg till partajet nere i parken. DET var roligt. Inte för att Dogge var så toppen, har sett samma sak förra sommaren. Men det var rooligt iallafall. :)
Disco't var lyckat. (Y)
Igår cykla jag till grannen en bit bort som hade Loppis. Jag fyndade mig en spegel. Sedan åkte jag och Isabella på stan. För att affärerna skulle vara öppna. Tjohoo, typ 4 affärer hade öppet. Vi köpte natur godis på Ica och satte oss i parken, åt godis och pratade.
Sedan for vi hem. Sedan på kvällen for jag, Camilla och Isabella och köpte milkshakes på Strandhaket. Mycket gott. Jag köpte mig en kanel milkshake.
Synd att det var sista kvällen.. "/
Emil Assergård var där och spela och vi hade första parkett. ;)

Idag regnar det som rakarns. Det blir inne pysslar dag. Om inget annat skulle hända?
Jag jobbade imorse till elva. Skönt att få sluta tidigt. :)
Ikväll blire parken. "Öppen scen",
-Be there.
Träffa mig.
Ha skoj!
;D

<3

Inga kommentarer: