måndag 13 juli 2009

Gävle

Min vecka i Gävle var tummen upp!
Fast först så kom Majken till min stuga och var där över helgen.

Glada och nöjda.
Rebecka, Majken och Josefin.



När jag åkte till Gävle så gjorde vi massa roliga saker. var och bada också gick vi på Furuvik.

Kusin Felix :)


Stor och läskig påfågel!


Klappa klappa klappa get.. :D




Majken ville att kängurun skulle hoppa så hon visade hur man gjorde.
Kängurun hoppade inte ändå.. "/

Mycket söta apor. :)

Über söta kultingar.

Look a look.
Kamel & Josefin
eller
Josefin & Kamel
?
Älskar bilden.
Felix och Karl.

Jag var lite busig och knäppte kort i Spöktåget.
Har fler bilder, men bloggen verkade rädd för bilderna och nobbade dom.. Aja, sånt är livet!;D

Majkie! :D<3
på kvällen blev det 3männingsträff. Fun fun fun!:D


Jag och Karl var.. hmm, gjorde... ja, vaddå? :S



Oups...



Iallafall så var det mycket nöje i Gävle. :D
I like!
tack för mig (:

Inga kommentarer: