lördag 10 april 2010

Starttorn

"Jag är rädd."
"Kom nu."
"Men alltså, på riktigt!"

Haha, jag och Camilla bestämde oss för att klättra upp i störtloppsbackens starttorn idag.
Det var kämpigt må jag säga, eftersom att det var rätt långt att gå i blötsnö.
Men jag blev lite läskigt när vi skulle klättra upp eftersom att allt var byggt av trä och inte använd på evigheter, också hade en bit av räcket ramlat ner så det var jätte trångt att gå på vissa ställen.
Aja, det är svårt att förklara utan bilder. Jag hoppas att Camilla kommer att skicka dom till mig. :)
Iallafall så tänkte vi sitta där uppe och fika i solen, men staketet var så högt att solen inte kom över den. Så det blev skugga. Men fin utsikt!
Sedan så har jag hunnit med att övningsköra också, det gick bra, bättre, bäst! Haha. Ingen krock, denna gång.

Inga kommentarer: