måndag 5 april 2010

halsont..

Cykelturen igår bar i väg till CN, på väg dit fick jag ett sms av IÖ om att ja g skulle komma dit och umgås med henne och hennes boyfriend. Jaa! Vi cykla dit på direkten. Där kollade vi på halva 2012 och åt världens godaste kladdkaka med after eight på. :D
Snälla micke skjutsade hem oss mitt i natten. Skönt att inte behöva cykla.
Vaknade imorse av halsont och allmänt små förkyld. Drack te och tog alvedon, sedan bar det av till Para där vi slappade hela dagen.
Nu är jag hemma och ska snart packa för imorgon bär det av neråt. ;)



<--- På onsdag till bästaste Amanda. wohoo!





Så nu medans jag är borta vill jag komma tillbaka med många komentarer.. och ni hjälper till, eller hur?! ;)

2 kommentarer:

Junibarn sa...

Jag har gjort det en del. Kolla gärna in min blogg http://interumsren.blogg.se under kategorien "Junibarn Skapar", där har jag samlat ungefär allt jag har gjort som är värt att visa. Fast det gör du såklart som du vill med. Men det skulle vara kul. Har du något upplagt att kolla på då? :)

Johanna sa...

Vart bär det iväg?
Kram!