torsdag 1 april 2010

Påsklov

Har nyss duschat och nu sitter jag och väntar på syster, Gustav och Evabritta som kommer snart.
Idag var det sista dagen på turistbyrån. Dom tre veckorna som jag har varit där har gått väldigt snabbt!
Igår bakade jag en Herman kaka åt dom som jag tog med mig idag, och själv så fick jag ett jätte fint påskägg med godis kolor och en rosa metall kyckling inuti. Dom är så snälla!
Kommer sakna att inte åka dit på morgonen.
Dessutom missade jag bussen i morse. Precis när jag var på väg ut. Den kom alldeles för tidigt. Troligtvis för att inga grundskolebarn klev på efter vägen, eftersom att dom var lediga idag.
På lunchen kom Mia ner på stan och luncha med mig. Fast ingen av oss var riktigt hungriga, fast det var gott med tacobuffé.

Nu är det skönt att ha lov! Så jag ska njuta!
Har några planer, bland annat att åka och hälsa på bästaste Amanda i Sundsvall. :)
Ha en bra skärtorsdagskväll!

Inga kommentarer: