torsdag 19 november 2009

Man ska faktist inte behöva ursäkta sig för att man inte har uppdaterat på ett tag.
För det finns faktist saker man kan göra istället för att blogga..
Visst, om man har en blogg ska man väl skriva? Eller hur?
Jo, visst. Det ska man. Men men men...
Också är det så att jag har haft prov och sånt den här veckan.
Dessutom har jag inte varit på så bra humör.
Vissa saker händer. Man blir depp..
Det är min förklaring.
Men iallafall så fick jag något ryck nu och ska göra pepparkaks deg och imorgon ska jag baka pepparkakshus. Det ska bli mycket fina hus det. :)
Igår hade jag administrationsprov och idag hade jag först på morgonen matte prov och sedan svenska skrivning i tre timmar. Så tråk dagar.
Men imorgon tar vi nya tag och ska vara på stan några timmar för att kolla i skyltfönster och planera dom fönster vi ska skylta i till julskyltningen. :D
Det ser jag fram emot.
Fast min grupp är lite besvikna över det fönster vi fick. Men det ska inte dra ner oss, vi ska göra det bästa!:)

Vi firar bara för att fira med en tjusig ko bild.

Inga kommentarer: