onsdag 4 november 2009

Dryg dag...

Lite less dag, men annars har den varit bra!
För det första så kom man till skolan vid halv nio, hade svenska i 20 minuter för att läraren skulle sedan på ett möte. Så då hade vi hål i tre timmar. Mening liksom.
Sedan hade vi matte som jag blev helt förvirrad och knäpp på. Jag gillar inte ekvationer.
x+4-3x/79+miljonermiljarders x= ..... ????
Nej, jag fattar inte hur någonting som är minus kan bli dubbla mycket eller tvärs om. Det är väl bara att inse att det finns saker här i världen som är meningen att man inte ska fatta.. att det bara ska va så?
Hmm...?
Dessutom är det några väldigt irriterande barn på den full smockade bussen på väg hem. Det var ju fullt i bussen så jag stod kanske i bara några sekunder innan en snäll tjej hoppade in på sitt säte. Efter det sa dom hela tiden:
-Du i blåtröja (alltså min jacka) knäpp på dig bältet och sedan spelade dom en massa jobbiga låtar på mobilen, väsnades och sa saker till folk dom inte ens kände.
Sedan när jag skulle kliva:
-Neej, ska du gå blåis? Stanna, neeej!
Jag sa inget och bara ignorerade dom hela vägen.. men jag hade lust att dänga dom lite. ;) BLÄÄÄÄ på dom säger jag bara! ;P
När jag kom hem gjorde jag pannkaka. Mumms!
Och nu ska jag och Camilla snart iväg på en föreläsning som Blossom har. Det handlar om träning och kost, tror jag... Det kommer nog bli kul iallafall. :) (dom bjuder på tilltugg. ;D)
vi hörs!
hur har eran dag varit? :)

Inga kommentarer: