måndag 9 november 2009

liten uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering.
men jag ork inte skriva just nu. Kan heller inte lägga in några bilder pga av min sjuka kamera.
Men jag kan berätta lite vad som hänt, i går var det farsdag! Grattis far!:D Vi åt på restaurang, hur mycket man ville. Mums!
I dag hade vi sovmorgon som alla andra måndagar. Sedan på administrationen skulle vi läsa en bok. Vi är med i någon bokprojekt.. Så jag bestämde mig i morse för att ta den första jag hittade. Jag hittade en bok som hette "Sommar boken" av mumintrollet Tove. Jahaja, jag började läsa boken.. (den hade inte så rolig framsida, men vem vet? Det kanske skulle bli den bästa bok jag läst.) Den var inte rolig, inte bra. Mina förväntning blev besviken. Jag fattade totalt ingenting?! :S Så du ska jag hitta en annan bok. En bättre!
Så lämna gärna ett förslag, TACK!:D

Och nu på kvällen åkte jag till stallet och hälsa på hästarna. DET var väldans kul faktist. :) Hästarna var snälla, och lite läskiga ibland...
Imorgon är jag ledig hela dagen. ;) SKÖNT!
Jag ska nog åka på stan en snabbis.
Nu ska jag snart sova. Godnatt!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hur kunde detta hända? varför?
~Saknar dig, min vän!<3~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1 kommentar:

Rivka sa...

Meg Cabot! Prinsessas dagbok, Hemsökt, Dc Washington, Babbeldrottningen och Idolen. Jag tror de skulle passa dig bra. Verklighetsbasserade. Vill du ha fantasy så tipsar jag om Aurian-serien av Maggie Furey..