fredag 7 maj 2010

Tacos och reklam

Skoldagen är slut och jag är hemma.
Skoldagen har gått snabbt och har varit bra.
Till lunch serverades tacos, ingen klagan! Jätte fullt i matsalen med hungriga elever och lärare som alla satt och gunga och nynna (mot sin vilja) till "Det är dags för fredaaaaaags myyyys" som spelades högt i högtalarna i hela matsalen.

Hade tänkt att göra bort ett skolarbete nu. Att analysera en bra och en mindre bra/dålig reklam. Men jag hittar verkligen inte den reklambild jag vill ha, som jag tycker är bra.
En jag såg i höstas i en tidning. Jag tror att det var BRIS som hade den reklamen, men jag hittar den inte på deras hemsida. Det var en vuxen och ett barn som gick på en grus väg, efter barnet var det fotspår.
Har någon hittat den??? Lämna i så fall en kommentar.

ps, min näsa är inte blå.
hurra!

1 kommentar:

Rivka sa...

Tycker att du antingen tar och mailar bris och frågar var man kan hitta bilden/ eller om du kan maila över den. Eller så tar du den ändå och motiverar att den är så bra att du fortfarande kommer ihåg hur den såg ut och dess budskap =) Annars har ju bris många andra bra kampanjer titt som tätt. Livets lotteri tycker jag är klockren =)
Lycka Till!