torsdag 18 februari 2010

Bra dag!

Jag har det bra idag, jag har det bra idag!
Det är en vanlig dag och jag har det bra!


Som sagt, det har varit en bra dag. :)
Dagen började med en matte lektion. Den pratade vi igenom. Sedan så var det svenska, vi kollade på "Låt den rätta komma in". Fy, jag tycker att det inte är någon bra film.. Nej usch. Haha!
Sedan så var det lunch och slutligen naturkunskap, slutade kvart i ett.
Egentligen skulle vi sluta tio i fyra men Conny tyckte synd om oss så vi slapp håltimmen och sista lektionen. Tjihoo!
Jag gick ner på stan och träffade Belva. Vi köpte födelsedagspresent åt Åkerman. Kalas imorgon. ;)
Ringde bror och fråga om han hade slutat för att jag missade bussen. Och YES! det hade han. Så jag fick åka hem med han.
När jag kom hem fick jag ett mess av Ewwe. Så jag sparka dit och fick träffa henne och Nelly. oj, sicken SÖT unge! Jag fick ett jätte fint halsband som födesledagspresent. Fick även super god tårta. Mycket trevligt. Tack!

oj, nu måste jag gå och sova. Ska upp halv sex imorgon bitti....... Hela HP ska till Junsele och lyssna på Ynge Bergström, eller vad han heter. ;) (han som kom på idén med ishotellet i jukkasjärvi.)
Bussen går halv sju. Shit! men vi får frukost när vi komemr fram! :D
Aja, mycket text.
God natt!

1 kommentar:

Rosa Hemmet sa...

Tjopp!

Så Låt den rätte komma in var ingen bra film? jag har faktiskt inte kollaat den och då kanske det är lika att låta bli?

Härligt med bra dagar :)