lördag 9 januari 2010

Gnäll och skoter!

Gnäll:
Nemen fy Josse!
Nu har du ju inte bloggat på hela dagen!
-Jag har läst på några ställen nu om folk blir sura på alla som har en blogg. Man ska eller rättare sagt MÅSTE uppdatera minst sju gånger per dag!
Men hallå världen?
Vilken datanörd sitter och läser en blogg för varje gång den uppdateras? Sitter man fast spikad vid datorn dygnet runt eller?
och sedan klagar bloggaren på att dom inte har något att skriva. Men skriv inte då!
man ska skriva när man har lust. Eller ja, det gör i allafall jag. och nu hade jag lust med att gnälla lite, och då skriver jag om det.!
Haha!
Så nu har jag gnällt av mig lite.

Skoter:
Nu kan jag berätta om vad jag har gjort idag.
Jag hade ställt klockan på åtta minuter över åtta. För då skulle jag kliva upp och kolla temperaturen, för jag, Carro och Amanda skulle ta skotrarna och åka till Eriksbergs stugan och fika. Men jag somnade om och vaknade kvart över nio! PANIK! jag hade försovit mig. Jag skickade snabbt sms till Amanda medans jag borstade tänderna. Men fick inget svar så jag ringde henne. Hon sov. Puh, vilken tur. Också var det -20*, så vi skulle vänta någon timme till. Jag gick och la mig.
Sedan blev det -16* så vi packade och carro kom hit så vi for till Amanda. Hennes skoter strejkade. Efter ett tag lyckades jonte få igång den och våran färd började. och vi kom fram.
Väl där blev det grillning och Jonna och jenny kom.
Det var så roligt! och ett måste att göras om.!
Jag tog med kameran, men blev det några kort knäppta? svar:nej.

Inga kommentarer: