onsdag 23 december 2009

Dan före

Idag är det dan före dopparedan.
December har gått fort. Eller hela hösten har gått fort!
Jag hinner liksom inte med. Klicka på knappen och vi stannar vid nästa hållplats. Väntar en stund så att man kan gå av och vila en stund.
Fast egentligen är det underbart att det är julafton imorgon.
Jag älskar julafton, allt är så mysigt och stämningsfullt.
Storasyster och Gustav kommer lagom till Kalle Anka och firar med oss.
Tux anlände idag med storasyster som åkte iväg och jobba.
Jag har pysslat runt lite idag och fixat klart nästan den sista julklappen.
Egentligen planerades det att jag skulle på stan med några kompisar, men det blev inte så...
Aja, nu ska jag snart julbada Tuxen. Fast inte i bubbelbadet...
Hare bra! :D

1 kommentar:

Rivka sa...

Julbadade Tux?! =O