torsdag 19 februari 2009

Skolan

Hejhopp!
-25grader ute och jag sitter i skolans datasal.
Har ingenting att göra så jag har nyss hjälp André att leta sin plopp till ögonbrynhålet som han tappa. Utan framsteg.. borta!
Sedan är det So och matte. Till lunch blire pannkaka, tror jag :D Sedan bild och idrott. Men jag har ont i foten så vi får se hur det går.

Äsch, jag vet inte vad jag ska skriva.. men hejdå!:)
vad glad jag blev, när jog loggade in såg jag att jag hade 13läsare, tjihoo! snart känd alltså!:D

Igår var det inte min dag iallafall. "/

2 kommentarer:

Rivka sa...

You go sis! Låter som riktigt roliga ämnen idag iaf! Vad roligt väder ni har! Då har vi bättre idag, småsnöar och några minusgrader =)
Ha de

Anonym sa...

jasså var det den ni letade! :D jag kom in dit och flera stycken låg typ på golvet x)